2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی کامل باران وقار  بازیگر  نقش پوپک در سریال تب و تاب

بیوگرافی کامل باران وقار  بازیگر  نقش پوپک در سریال تب و تاب

بیوگرافی باران وقار بازیگر نقش پوپک در سریال تب و تاب را اینجا بخوانید

جامعه پویا -باران وقار که نقش پوپک در سریال تب و تاب را بازی می کند دختر نوجوانی است که برای اولین بار جلوی دوربین تلویزیون رفته است. 
هرچند باران وقار یا باران وقارکاشانی از وقتی که طفل بود با هنر آشنا شد اما حضور جدی او مقابل دوربین تلویزیون با سریال تب و تاب اتفاق افتاد. 
باران وقار دختر خیام وقار کاشانی است که در سریالهای زیادی نقش آفرینی کرده و بازیگر حرفه ای تئاتر نیز هست. خیام وقار نیز در سریال تب و تاب نقش معین و البته ناپدری باران را بازی می کند. 

باران وقار کاشانی


زندگی خصوصی باران وقار


باران وقار تنها فرزند خیام وقار است و از کودکی روی صحنه تئاتر بوده است . خیام وقار که خودش اهل کاشان است و بازیگری را از صحنه تئاتر کاشان شروع کرده است برای مدت طولانی در حوزه تئاتر کار کرد و در نهایت نیز سالن تئاتری به نام باران تاسیس کرد. او چندین کار سریال کرده است اما معروفیتش با سریال بچه مهندس بود.

باران وقار کاشانی


زندگی کاری باران وقار


باران وقار کاشانی در حوزه تئاتر تجربه زیادی دارد او هم در کلاس‌های بازیگری شرکت کرده است و هم در کلاس درس پدر بسیار آموخته است و حالا اولین کار مشترکش با پدرش خیام وقار کاشانی را در سریال تب و تاب در تلویزیون دارد. 
یکی از معروفترین کارهایی که باران وقار انجام داده بازی در تئاتر ماه در آب بوده است که کمپانی تئاتر باران که متعلق به پدرش است آن را تهیه کنندگی کرده است. 
خیام وقار درباره کمپانی که تاسیس کرده است در مصاحبه ای گفته است : از سال 89 من یک ساختمان 60 متری را به کارگاه تئاتر تبدیل کردم تعدای هنرجوی هم داشتیم و فروردین سال92 سالنی با 38 صندلی راه انداختیم ولی متاسفانه سال 93 مهلت اجاره ما تمام شد همچنین در ان کارگاه کوچک هنرجویان با استعدادی حاضر بودند که من تلاش کردم با اساتید برجسته آن ها را به نتیجه ای برسانیم یا فرصت اجرای عموم به آن ها بدهیم  و از ابتدای همان سال هم «فهیمه امن زاده» به ما پیوست و با هم شریک شدیم.

پوپک در سریال تب و تاب


بازی درنقش پوپک در سریال تب و تاب


باران وقار در سریال تب و تاب نقش پوپک را بازی کرده است . او در این سریال نقش دختری را بازی می کند که مادر و پدرش از هم جدا شده اند و حالا معین (خیام وقار) ناپدری اوست. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.